Kör oldum sanırım adete 6 gün var çooook silik sanki var gibi sizce?
Ilknur066 ben göremedim canım olsa bile erken diye düşünüyorum cikmayabilir
Ilknur066 yok canim
Ilknur066 benimde regl 6 gün var bugün bende yaptım ama net bir şey yok
Ilknur066 ben çok silik görüyorum iki günde bir yapin gün gün kizarir☺️
Xaza ay yapay zekaya da sordum o da aynısını dedi 🤣 2 gün sonra görüşelim
Ilknur066 hakkinizda hayirlisi olsun🤲🏻
Ilknur066 çok merak etdim acaba sonra test yaptinizmi? Şuan inşAllah ki gebesinizdir 🌸
Ilknur066 çok küçükse testte silik çıkıyor en iyisi kan verip hemen öğrenmek
Xaza değilim malesef 😞
Ilknur066 rabbim tez vakitte sevindirsin sizi ve tüm bebek isteyen her kesi🤲🏻
Negatif