19 haftalık gebelikte idrar tahlilinde enfeksiyonum biraz yüksek çıktı doktor üromisin adında tek kullanımlık suya katılan bir ilaç verdi ancak asla kullanmadım içtiğim gibi kustum bir işe yaramadı. Siz enfeksiyon için neler yaptınız farklı tarzda bir ilaç kullandınız mı ?