Cansu08 Aldığımız yaptırdığımız o güzelim süslü hastane çıkışını hemşireye mi vereceğiz. Yoksa onları sonra resim çekilirken mi giydireceğiz. Anneler doğumdan sonra hemen resim çekilecek kadar ayaklanabiliyor mu? Tecrübeli anneler sezeryanda ve normal doğumda olabilecek sıralamaları yazabilir mi?
Chan Cansu08 Ben odaya gelince isimli takımını giydirip resim çektirdikten sonra çıkarmayı düşünüyorum.