nereye gittiniz ki? bana devlet hastanesinde verdiler fotoğrafı, özel hastanede istersem mail bile atıyorlar. Başka bi hastaneye gitme şansınız varsa veren orayı deneyin isterseniz. Doktorlara saçma geliyordur belki fotoğraf istememiz onlar için sıradan ama benim için çok özel eşimle üzüm kadar bebeğin resmine bakıp bakıp mutlu oluyoruz