Kızlar safak 14, 38+0′ım. Fakat çok korkuyorum, 2 gün sonra kontrolüm var ve nasıl doğum yapacağıma doktorum karar verecek çatı muayenesi sonrası, sezeryan olursa spinal anestezi ignesinden çok korkuyorum, normal olursa atılacak olan kesiden… bana onerileriniz neler?