Bebeğim 18 günlük her emzirme sonrası kusuyor mutlaka emzirdikten sonra biraz kafasını yüksekte tutuyorum sonra da dik pozisyon da tutuyorum sindirsin diye gazı çıkmıyor çıkarsa da çok nadir rahatsız da etmiyor herhalde sancı vs olmuyor . Gazı mı yok yoksa ben mi çıkaramıyorum anlamadım gazı çıkmıyor diye mi kusuyor onu da anlamadım kusunca kg kaybı olur diye endişe ediyorum.