Ben de spinal olmustum. anksiyet kaygı bzklugum var benimde bu yüzden genel anestezi istemiştim evrakları filan o şekilde imzaladim ama canlı görmekte istiyordum son dakika bı cesaret ameliyathane kapısında karar değiştirdim spinale döndüm. Başlarda gayet iyiydim çok bişey hissedilmiyor zaten acı ağrı yok sadece karninda cekistirmeleri filan hissediyor insan dokunma gibi oluyor biraz o zaman korkmuştum uyusmadim mi ben acaba keserken hissedermiyim diye düşündüm bı ara sonra hemşireye sormustum 🤭 oda çoktaan kesildin bebek gelcek şimdi demişti rahatlamistim ama biraz etkilendim muhtemelen çünkü bi ara doktorun ekrana bakıp iyi misin dediğini hatırlıyorum sonra dil altı hap vermislerdi.sanırım ya tansiyonum yada nabzim yukseldi.sonra damardan bı ilac verildi biraz sersemledigimi konusamadigimi hatırlıyorum kendindesin ama dilin dönmüyor konuşmaya mecalim yok gibiydi.sonra kizim doğdu agliyorken koynuma getirdiklerinde sesimi duyunca hemen susmustu hala o anı unutamıyorum ya çok güzeldi :))
Merveliss-25