35 haftaligim ve idrarda protein cikti önceden de cikmisti 10 gün boyunca tamsiyon takibi yapilmisti hersey normaldi tekrar cikinca yatis verdi 24 saatlik idrarima ve tansiyonuma bakilacak sonda takarlar mi acaba die korkum var erken dogum olur mu die korkum var bebegim saglikli bu arada haftasi ile uyumlu 2445gram kilosu bide ayriyetten idrar yolu enfeksiyonum var inun icinde tedavi baslanilacakmis bilmiyorum ya aklim karisik biraz korku var endişeleniyorum 🥹🤷🏻♀️