Nutella- Kızlar eller serbest göğüs pompası almayı düşünüyorum iki seçenek var aklımda, sizce bebebao mu yoksa mochi mi, başka marka öneriniz varsa da alırım 🌸
mrvknl Nutella- canım benim oğlumda emmedi belki memeye çeviririz diye emzirme hemşiresiyle çalıştık yine olmadı malesef bende eller serbest süt sağma makinesi alıcaktım ona sormadan almak istemedim malum gece falanda süt sağdığım için en azından gece onu kullanırım diye düşündüm ama malesef eller serbestten ziyade normal elektrikli makinenin daha iyi göğüsleri boşalttığını söyledi ve hiç tavsiye etmediği için almadım
Tazeanne2016 Nutella- henüz ben de almadım eller serbest mochi alacaktım ama şarj olması 4 saati buluyor dedi satıcı arada kaldım , bilen kullanan varsa yorumları bekliyorum
Kubra6694 Nutella- bende elektrikli.philips ve serbest mochi var ikisinin sağımı da bence aynı göğsü zedelemeden masaj yaparak sağım yapıyor zaten. Ben gebeligimde elektrikli aldım ama başını beklemem çok zorlaştı gazlı bir bebeğim var bu yüzden sürekli yanında olmam ilgilenmem gerekti kendime yemek için bile zar zor zaman ayırırken sağım hep yarım yamalak ilerledi. Artık son duzlukten çıkış olarak mochi aldim ve gerçekten çok konforlu tak o sağım yapsın sen işini yap ev dışında takılmaz ama hem vup vup sesi var hemde orada yeri çok belli çıkıntılı duruşu. Diğer marka B ile araştırma yaptığım zaman sagdikca makinenin çekim gücünün azaldığını yazanlar çok olmuştu.
Kubra6694 Nutella- Merhaba, şöyle peşe peşe iki kere çalıştırınca motoru ısınıyor dinlenmek ve memeyi dinlendirmek istiyor. Zaten ayarı var 30-40 dakika sagimdan sonra otomatik kapanıyor ve şarji oluyor sürekli sağım yapmakta sağlıklı değil. İkinci göğsünüze takip orayı da sagdiktan sonra dinlendirme yaparsınız. Ama sütünüz az gelir ben bir göğüste iki kere sağım yaparım peş peşe derseniz hemen ikinci göğse takmayip bir 15 20 dakika beklersiniz şarjı 3 -4 sağıma kadar yetiyor zaten.
Nutella- mrvknl ben de ilk bebeğimde meme reddi yaşadım yine öyle bişi olursa en azından sağım yaparak beslerim ve de sütün kalitesini artırırım diye düşünerekten almak istiyorum
Nutella- Kubra6694 ben de elektrikliyi başında beklememek için istemiyorum ilk bebeğim kolikti bu da öyle olursa mümkün değil başında bekleyemem sürekli ağlıyor çünkü
Eres26 Opmiyimgebeyim bende ikisi arasındayım Lansinoh çiftlisi bugün Hepsiburadada 4600 gibi birseydi E bebekte teki 4000 Çok iyi fiyat
Nutella- Opmiyimgebeyim izlediğim bi videoda lansinohun diğerlerine göre daha büyük olduğunu söylüyorlardı daha kaba diyorlardı
Simallll Opmiyimgebeyim Ben de henüz almadım ama lansinoh taraftarıyım hem marka başlı başına güven veriyor hem de moci yorumlarında eğer göğüs ucu büyükse yara yapabilirmis meme ucu kısmı küçük oldugundan
monica50 Opmiyimgebeyim 2 haftadır lansinoh kullanıyorum ikilisini aldık bebeğim çok nadir emiyor biberonla anne sütü veriyorum. ben gayet memnunum 20 dk sonra otomatik kapanıyor bazen tekrar açıp 10 dk daha sağım yapıyorum gayet iyi boşaltıyor rahat yatıyorum
Simallll Eres26 Canim babymol da ikili lansinoh 4000 TL ye indirime girdi eğer şimdi almayı düşünüyorsan bak derim
Opmiyimgebeyim Nutella- ben aslonda lansinohun elektrklisinden çok öemnun kalmıştım ilk doğumda. Ama bu sefer mochinin eller serbeste yükseliyorum galiba
Nutella- Opmiyimgebeyim ben de mochiye daha yakınım ama bebebao da kafamı kurcalıyor ve 38+2 deyiz bir an önce karar verip almam lazım