Kakulelipasta Selam kızlar, şuan 15 haftalık hamileyim ve 3 gün sonra yanii 15+2 de doktor randevum var. Cinsiyet görünür mü? Siz kaçıncı haftada gördünüz?
SM5534 Kakulelipasta Benimki 14 söylenmişti 15 ve 16. Haftada yüzde yüz erkek denildi bebeğim erkekti .Sizinkide kesin söylenir benim doktorum 15. Haftamda kesin demişti dediği gibide oldu
1122334455 Kakulelipasta 24 haftama kadar göstermeyen bir bebekle mücadele ettikten sonra çükünü sallaya sallaya bizi şaşırttı halbuki doktor kız dediydi 🤷♀️ 24 te öğrendim canım haftaya kontrole gidicem bakalım hala aynı mı 🤣
Ceku256 Kakulelipasta 12 de erkek dediler 16 dan sonra hep kız dediler. Detaylıda profesöre gittim o da kız dedi. Geçen kontrole gittim 25 haftada bu sefer ben bile çok net kız olduğunu görmüş oldum 😂🫶🏻
Guneselif0 15.haftada erkek dedi doktorum 18. Haftada kız dedi 33 haftalığız her gittiğimde soruyorum kız diyor bir sürprizle karşılaşmak istemiyorumm
1122334455 reyhan03K detaylıdan randevu alana kadar maalesef haftam geçti 🤷♀️ başka bir doktora gittim o söyledi 🤭
miracsmom_ Ceku256 nasıl erkek dediler acaba banada 12 de erkek gibi dendi kemik yapısı ve çıkıntı var gibi dendi ama net değil denmişti size ne söylediler acaba
hlucia 1122334455 özel hastane miydi özelde 16 iken devlette 18 iken kız dediler ondan sonra şehir turu yapmaktan gidemedim tekrardan hasteneye 25 haftama girdim değişse bende mutlu olurum kızım var
Pembe_bulut 15+3 te kız olduğunu öğrendim kesin bi şekilde söylemişti canım doktor eminse söyler zaten 😘
1122334455 hlucia özel hastaneydi canım ikiside 🤷♀️ Allah gönlünüze göre versin inşallah 🙏🏻 sağlıkla gelsin
Sayoss hlucia Çok değişik ya çevremde de bende de kızı olanın tekrar kızı oluyo oğlan olanın tekrar oğlu bende şuan 2. Gebeliğim bi oğlum var bide kız istiyorum ama doktor erkek dedi detaylıyı bekliyorum artık haftaya kesin öğreneceğim genel olarak kese belirtiler teoriler vs hepsi kız çıkıyordu artık bakalım kısmet
FRVP20 hlucia banada öyle en son gösterin ben anlarım diyeceğim 😁😁kızımı 15 16 hafta arası öğrenmiştim kıza benziyor falan demediler direk kız dediler buna her gittiğimde kıza benziyor ama yine sorarsın vs vs