35 haftadayım ve bugün sürekli kasılma hissediyorum sık sık oluyor. Ağrı acı yok sadece karın sertleşmesi bu normal mi? Birinci sezaryendi suyum gelmesiyle makat geliş nedeniyle acil sezaryen olmuştu o yüzden sancıları bilemiyorum ama ilk defa bu kadar kasılma hissettim gün içinde sürekli 10 dk da bir nerdeyse oluyor. Endişe edilecek bir durum mu yalancı sancı mı anlamadım:/