Sila1245 yok canım öyle belli değil ama yukarda da yaZdm tuvalette taharetlenirken şiş kocaman gibi hissediyorum artık. Doktor da bugün inmiş diyince hee dedim kendi kendime demekki şişlik ondan öyle kendim bugün fark ettm. Bide sağ üst karnım acıyo meğer kızımın dizi ve ayakları biraz geriyomuş içten. Bazen kapı kolu bile açamayacak gibi acıyodu .