Fatnur38 23+5 çok sıcak ta uyyamiyorm ve zor geliyor uykum artık gece ama gündüz uyuyun istiyorum garip bisiler 😊
bebek_29 Fatnur38 Bende 21 haftalık oldum çok fazla uyuyamıyorum burası serin esiyor bu kaç gündür sadece düşünüyorum yatakda dönüp durup baya düşünceli biriyim 🫠🫠
ReyHalVe21 Fatnur38 ben dönemiyorum sağıma soluma dönerken kasık ağrısından çok kötü oluyorum bebek baş geliş dedi doktor 31+3 sizce erken doğum belirtisi mi?
Fatnur38 ReyHalVe21 ay Canm valla bir bilgim.yok ama öyle herşeyi erken doğum belirtisine yorma güzel düşün güzel olsn
Tuba123456___ Fatnur38 oglum var 6 yaşında gunduzlerı kreste 37 haftalıgım ve dogumuma ıkı gun kaldı streshazırlıj sıcak hava derken uyumuyorum
Fatnur38 Kkardelenn1 ay Canm dahada bir ayın var çok agurlastin demekki ondan ben henüz agirlasmadm aslnda agrimda yok şükür ama uyku yok
Fatnur38 Aysakyld ay Canm ya çok aşırı bir kaşıntı mi oluyo kan testinde mi cikiyo kolestaz olup olmadigi
Gulsenbck Fatnur38 29+6 yım bende hem sıcaktan hem ağırlıktan yatakta dönmek bile zor geliyor artık sabahı sabah ediyorum çok zorlaşmaya başladı valla