KonuMankeni Çok şükür bir sorun olmamış yani gebelikten sonra geçiyor o zaman, bana da gebelik hipertansiyonu diye söyledi doktorum sadece normal doğumla riske atanam dedi sezeryan olur dedi 1 hafta sonra tekrar kontrole gideceğim eğer tansiyon düzelmişse istersen normalide düşün ama tansiyon problemi devam ederse olmaz dedi ben de zaten sezeryan düşünüyordum son zamanlarımda artık hayırlîsı bakalım nasıl ilerleyecek süreç