Oluyorumanlsana 13 haftadayız Üçe kadar folik asit kullandım doktorum şimdi Multi vitamin d vitamini ve demir verdi onları kullanıyorum iki gündür sanki yüzümde şişlik falan var acaba psikolojik mi yaşayan var mı