BetlAkdenizKaymak Belki klasik olucak ama burda doğum hikayelerini okuyup hep bende birgün acaba yazabilecek miyim derdim çok şükür yazıyorum ☺️ 12.02.2019 da rutin muayenemiz vardı sabah gittik doktora ultrasonla muayene de 3300 göründü oğlum bu arada 39+5 im sonra nst çatı muayenesi derken açıklığım varmış nışanım geldi muayene sırasında düzenli sancılarım var ama şiddetli değil normal doğumu bekliyoruz doktor amcamız normal senin için sıkıntı olabilir tecrübelerime dayanarak sana sezaryen diyorum dedi biz o an şok olduk tabi sezaryen benim için hep 2. Plandaydı çünkü minyon biri olduğum için doğumda çok zorlanacağımdan beni ve oğlumu riske atmamak için sezaryen önermiş doktorum ve gelelim en heyecanlı yerine hiç beklenmedik anda o gün yani 12.02.2019 da sezaryene alındım daha fazla beklemek istemedik 16:23 de canım oğluma kavuştum spinal sezaryen oldum şuan oğlum 6 günlük sarılığı çıktı sütüm yeterli gelmediği için mamayla besleniyoruz ama ona kavuşmak dünyadaki herşeye değer Rabbim isteyen herkese nasip etsin uzun oldu ama hakkınızı helal edin 🤲🙏🙈☺️♥️💙
Memmedova Tebrik ederim canım.hayirli evlat olsun saglikla buyusun inşaAllah..kilosu dogru ciktimi dogunca? Yani 3300 mu?muayinelerde bazen yanilmalar olurda ondan sordum
BetlAkdenizKaymak Memmedova yok canım 2815 doğdu baya bi yanılma payı oldu böyle doğacağını bilseydim normal için direnirdim
Memmedova BetlAkdenizKaymak evet ya yanilma payi cok oluyor.benimde erken dogum riskim var bebegin kilosu biraz az cikiyo doguluncada biraz az olursa ne yapicam diye korkuyorum..bebeginizin sarilik olmasi kilosunun az olmasiyla mi ilgili?Allah yardimciniz olsun diyorlar bol bol emzirince kecip gidiyormuş
BetlAkdenizKaymak Memmedova bazı bebeklerde daha fazla olabiliyor kilosu kalbini karartma hayırlısı olsun, bebeğimin sarılık olmasıyla kilosunun alakası yok sütüm yetmediği için sarılık oldu malesef