cakirbebek Sizdenbirii1 cinsiyetimiz kız kısmetse doğum 21-25 Kasım arası dedi doktor. 16 haftalık hamileyim 🥰
gozde91 Sizdenbirii1 14.haftadayım daha cinsiyet belli değil. Kızlar benim gibi kasıkları ara ara ağrıyan var mı
susaMom_ Sizdenbirii1 %90 Erkek dedi henüz belirlenmiş değil diyorum kendimce 😅 14 haftalıkken tekrar bi kontrolüm var orada da sorarım artık
cakirbebek Sizdenbirii1 sata göre 15+1 fakat ultrasonda 1 hafta ileride ama yinede 16 nin içindeyim şu an gidiyoruz bir şekilde işte 😂 2 yaşında bir kızım daha var
Laavinia 14+6 prilam kullanıyorum hala akşam yatmadan halsizlik oluyor arada tansiyon düşüklüğü falan ama elhamdülillah iyiyiz 🫶🏻 cinsiyetimizi Allah izin verirse haftaya cuma öğreneceğiz
senem0987 Şuan 13+5 deyiz 13+1 de cinsiyeti öğrendik erkek 🌸 benim hamileliğimin en başından beri belirtim olmadı şuan hala 0 belirti ilerliyoruz
Babyshark_ Haftada bebeğin genital organları tam oluşmuş oluyor diyorlar 15+4deyim belli olur mu sizce gitsem
susaMom_ Sizdenbirii1 16. Haftalara net diyorlarda kız diyip erkek doğan erkek diyip kız doğanda oluyor valla ilki kızdı ama doğumdan sonra kaybettim şimdi erkek diyince şaşırdım açıkcası o yüzden her gidişimde sorarım yine kız kıyafetleri giyicek erkekse de 🥹