Oykulum-61 Selam kızlar bugün 38+6 alttan muayene yaptı açıklık yok dedi doktorum sonrasında gün içinde çok hafif lekelenmem oldu ve ara ara adet ağrısı geliyor bu şekilde olup doğumu başlayan oldu mu ?
ValideSultan Ben aynı bu şekilde oldu ve doğurdum. Hatta dedim ki zorladı ondan ağrım var regl ağrısı gibi başladı sonra lekenemle oldu o lekelenmede nişan Oykulum-61
Laavinia Oykulum-61 normalde doktorlar söyler çatı muayenesinden sonra lekelenme görebileceğini korkmaman için normal bir durum diye biliyorum ben
evinsekmann Oykulum-61 bende aynı pazar gunu devlet hastanesinde alttan muane edildim,2 gun kanamam oldu aynı şekil regl ağrısı gibi karnım da ağrıdı,normal diyorlar ama bilemiyorum
Oykulum-61 Laavinia yok söylemedi ama amaç çatı muayenesi değildi aslında zaten 2. Doğumum açıklık bakmak istedi sanıım incelme var mı falan teşekkürler bu arada🙏
Oykulum-61 Seymabc bence bazısı zaten doğuma yakınn oluyor doktor yapınca tetikliyor vakti gelmeden gelmiyor bu bebişler kızımm 38+3 de gelmişti bunda tık yok ☺️
Laavinia Seymabc valla zor ya ben de yaşadım ha sancı geldi ha gelicek ha açılma çoğaldı ha çoğalıcak ha bebek çıktı ha çıkıcak 😂