Kızlar bunu yaşayan oldu mu? Az önce belimde ve karnımda ağrı hissettim biraz anlamlandıramadım gazım da çok vardı. Çömelme isteği vs geldi pilates topuyla biraz hareket yaptım sonra ishal oldum arka arkaya 2 kez çıktım. Biraz midem de bulandı. Soğuk soğuk terledim. Bunlar doğum belirtisi mi? 38+4deyim bu gece itibari ile. İshal olunca korktum hastalandım mı enfeksiyon falan mı var diye ama gıda zehirlenmesi gibi bir şey olsa geçmez devam ederdi değil mi? Şuan uzandım rahatladım iyi hissediyorum