Bundan 2 ay önce vücudumda kaşıntılar başladı tüm vücudumda vardı gece çok oluyordu ve uykudan uyandırıp uyutmayan türdendi normal sandım. Aralıklı oluyordu ve hâla devam ediyor 35 haftalık oldum artık dayanılmaz bir hal aldı yarın hastaneye gidicem kolestaz olmasindan korkuyorum kolestaz geçiren var mı aranızda