Hsnsarem-94 Merak etmetin, korseyi düzenli kullansın doktorun tavsiye ettiği şekilde. Erkek kardeşim de kırmıştı. İyileştikten sonra da yüzmeye gönderdik biz ne olur ne olmaz güçlensin biraz diye. Hiçbir sıkıntısı yok şu an, görüntüsünde de hiçbir problem yok. İçinizi ferah tutun, geçecek bu günler. Çok geçmiş olsun