melo1998 hareketlerini hissedene kadar çok zor oluyor iyi mi değilmi diye düşünüyor insan bazen o 4 hafta daha öne çekiliyor kendi kendine kurup üzülmektense doktora gidip rahatlıyorsun 🙈 çok özlüyorr bide insan o kalp atışını duymayıı büyüdüğünü şekillendiğini görmeyii