abbasova14 Merhabalar. 36+1 haftalığım an önce tuvalete gittim özel bölgemde baskı hissettim, bugunde biraz kendimi yordum( ve gündüzde akıntım oldu bol şeklinde ama akıntı su değil Doğum belirtisi olabilir yaşanyan var mı ?
Melikeakkc abbasova14 36+6 da doğum yaptım çok çok çok az kan vardı bende doktora gittim nolur nolmaz diye sancı çıkınca ertesi gün sezeryana alındım, ama kanlı değilse yalancı sancıdır🙏🏼
abbasova14 minikbebegim06 beyaz kremsiydi her zaman ki gibi )) kızımda suyum geldiğinde sarı bir su gibiydi
abbasova14 Melikeakkc benim tedirgin eden özel bölgemdeki baskı hissi tuvalete otuurunca sanki oraya bişey dayanıyor Dünden önce böyle olmuyordu Biraz temizlik falan yaptım 2 gündür kanala girmiş olabilir bilmiyorum bugün doktora gideceğim umarım açılmam yoktur
Melikeakkc abbasova14 benimde son zamanlar öyleydi çok aşağıdaydı alt bölgem yara gibi açıyordu baş gelişti. Çok şükür doğurdum ya acısını bile unuttum . Çok zordu ama hala belim hamileynişim gibi ağrıyor. Yürüyüşüm flan daha düzelmedi karnımı hala hissetmiyorum ağrısı yok ama hissiyat daha gelmedi😂
T-159 abbasova14 bende 36+2 yim sabahtan beri hafif hafif adet sancısı var arada sert vuruyor galiba doğum yakın belden vuruyor çünkü bebek de felaket hareketli zaten kafası çok zsagidaydi baskı desen sanki rahim düşecek gibi bide karnım düştü zaten epey bilmem ne zaman gelir