Selam kızlar şuan 35 haftalık hamileyim
Canım aşırı derecede ananas istiyor 3 oldu alip az az yiyorum Internet de sancı etkisi olabileceği yazıyor psikolojik mi oluyor bilmiyorum ama az miktar yesem dahi sanki çok az az sancı yapıyor gibi geliyor.. peki gerçekten öyle mi yoksa bana mı öyle geliyor ? Sizlerde ananas fayda etti mi sancı yarattı mı ?