Badem0625 Kızlar 32+4 teyim normalde tansiyonum 10/6 falan oluyor normal tansiyonum o yani. Ama son bikaç saattir baş ağrısı ve burnumda yanma var tansiyonuma baktık 12/8 çıktı tehlikeli bir durum mu sizce yaşayan var mı endişelendim biraz açıkçası
minikbebegim06 Badem0625 13/9 ve sonrası tehlikeli demişlerdi bana biraz limonlu su için bol su tüketin yarım saat 1 saat sonra yeniden ölçüm yapın
U-M_mom Badem0625 Tansiyonun yüksek değil canım sakin ol sınırda bir diş sarımsağı parçala ve limonlu suyla yut dinlen 1 saat sonra tekrar ölç
Balos Kafanıza taktıkça stres olup daha da yükseliyor bende öyle oldu bir gece yatmak zorunda kaldım ilaç başlattılar dikkatli olun😔 geçmiş olsun