SevgibiR Yoksa aniden gelen bişey mi doğum yada belirti huzursuzluk baski vs yapar mı önceden hissedenler var mı tecrübeli anneler yada duyanlar Merak ettim
ozgeya SevgibiR hiç hissetmedim valla bir anda hatta beklemediğim bir anda sancım başladı ve doğum yaptım
Nursen21 SevgibiR kız artık iyice tembelleştim Ha bire yiyorum uyuyorum iş falan yok Daha 19 günüm var üstelik acaba hissedermiyim bilemiyorum 🤷🏻♀️
ozgeya SevgibiR Genelde doğum yakın olduğu zaman enerji patlaması geliyormuş insana,bende de olmuştu birkaç gün öncesinden 😁
SevgibiR ozgeya dimi diyorlar ya doğum hikayesinde temizlik yaptım yemek yaptım son sancim geldi diye😂 bnde öle bişi yok hiç ölü 🐟 gibiyim