Kızlarr bugün sağlık ocağında 20 haftalık kontrolüm vardı. Kan verdim, tansiyon, kilo derken. Aşı olup olmadığımı sordular. İlk oğlumda olmuştum dedim. Bilgisayardan baktılar 2021de 4 doz olmuşum, bugünde son dozu vurdular. Kolumu kaldıramıyorum, üstüne yatamıyorum, çok ağrıyor. Normal miii🙄