Manolyamm65 Kızlar 34+2 haftalık gebeyim bir haftadır aşağı tarafımda ağrı var yani nasıl tarif edilir bilmiyorum ama alt komple. Neden olabilir kontrolüme daha var acele etmek istemedim
Crown23 Manolyamm65 bebek baş aşağı dönmüştür o yüzden baskı yapıyordur bende 38 haftalığım benimde o haftalardan beri alt tarafımda baskı var yürüyemiyorum ayakta kalamıyorum cok fazla
Bsygt95 Manolyamm65 kaç haftalık doğum yapıyorsun canım bende de aynı durum var bende 34 haftadayım bebek asagıyamı gelmiş
dyann1 Bsygt95 bende o ağrıyı yaşıyorum 34 haftalıkken başladı ara sıra geliyor ağrı şuan var mesela 36+5 im ve bebek hala makat geliş