Cagla44 Merhaba birşey sormak istiyorum Ben yaklaşık 2 yıldır evliyim doktor pcos oldugunu söyledi bu ay adetin 3. Günü doğum kontrol hapına başlıcam ama cok tedirginim bi de doğum kontrol hapını hep korunmak icin duymuştum şaşırdım böyle bir tedavi süreci başlatınca 😊 Bu şekilde hamile kalan oldumu? Sanki hiç anne olamıcakmışım gibi hissediyorum o duyguyu tadamıcakmışım gibi..