vldn_4242 MHRS den 15 günden önce Randevu alamıyoruz peki son haftalarda kontrol sıklığı hafta bir olmalı diyorlar , Konya şehir hastanesine giden gebeler sizler nasıl gittiniz, doktorlar yardımcı oluyor mu bu konuda
Mrvsmt2502 vldn_4242 Ngny Daha önce görmemiştim postu görünce yazayım dedim birilerinin işine yarar belki. Son haftalar ve mhrs de 15 gün içinde randevu alınmadığı için 1. Katta iki taraftada eğitim polikliniği var orada randevusuz muayene olabiliyorsunuz. Gidip direkt eğitim polikliniğinden muayene olacağım mhrs randevumu iptal ediyor diyorsunuz veriyorlar doktor seçemiyorsunuz maalesef o gün hangi asistan varsa o bakıyor
Ngny Biraz geç oldu ama sabah erkenden gidip sıra alabiliyorsunuz. Bi dahaki kontrolde de sonuç sırası alıp giriyorsunuz. Her zaman aynı doktor denk gelmeyebilir ama yardımcı oluyorlar.
vldn_4242 Ngny Sabah erkenden sadece 5 kişiye Randevu veriyor cihaz ve çok çok erken gelip isimlerini yazıyorlar onda da sıra alma ihtimali çok düşük
Mrvsmt2502 vldn_4242 evet kimlik gösterip barkod aldığımız yer . Bazı doktorlar son haftalarındaki hastalarınıda kabul ediyormuş benimkisi etmedi o yüzden eğitim polikliniğine gittim son ay.
Mrvsmt2502 Shr972 eğitim polikliniği 1. Kattaın hem sağında hem solunda var . 8 ay boyunca özlem ece başarana gidiyordum sın ay eğitim polikliniğinde hangi doktor varsa ona oldum.
vldn_4242 Mrvsmt2502 memnun kaldınız mı bende şehir hastanesinde yapmayı düşünüyorum gebe okuluna falan katıldım ordaki arkadaşlar da memnun olduklarını söylüyorlar da pozitif hikayeleri okumaya çalışıyorum
Mrvsmt2502 vldn_4242 evet memnun kaldım bende . İlk doğumum 15 temmuzda olmuştu kesinlikle önermem orayı ama şehir hastanesinde özel gibi ilgilendiler sağılsunlar doğumda bile rahatlattılar beni ebe çok iyiydi konultu devamlı benimle motive etti