Pinkyy Tugbakaya 14-15.haftada başladım sanırım çünkü çok kuru cildim var,zaten oldum olası losyon nemlendirici vs kullanan biriyim,arada doktorumunda önerdiği badem,susam ve zeytinyağı karıştırıpta kullandım..