Arkadaşlar merhaba. 33 haftalığız şuanda dün yemek yaparken fazla ayakta kaldım bi anda karnıma adet sancısı gibi ağrı girdi dinlendim vs derken ortalama 1 saat sonra kesildi aradan birkaç saat sonra yine başladı yine kesildi sabah normal kalktım ama yine ayakta fazla kaldım sanırım (çok çabuk yoruluyorum) bugün göbek deliğimin üst kısmında sanki ayağını dikiyor oraya geriyorda geriyor saatlerdir böyle nerdeyse ara ara düzensiz adet sancısı benzeri ağrıda geliyor gidiyor. Çok kısa sürede belime sancı attı normalde bel ağrısı yaşamadım pek sırt ağrım nerdeyse 2 aydır var ama bel ilk defa oldu diyebilirim. Bunu yaşayan var mı aranızda ? Bide hareketleri sadece dönüyormuş gibi.