selili ikili testimi 12. Haftamda doktorum önerdi, fetal istiyorum gerek var mı demiştim ama gerekli olduğunu söyledi, Fetali de aynı haftada Nevagen’e yaptırdım fiyatı da 13 bindi , bu hafta sonuçlarimi bekliyorum kısmetse, üçlü ve dörtlüyü yaptırmam diye düşünüyorum