Sultan255 Merhabalar göbeğimin altında pütürleşme var ve kaşınıyor doktora sordum gebelik zehirlenmesinden şüphelendi ama çok şükür testim negatif çıktı yok öyle bişey dedi yaşayan var mı
Sultan255 QueenMommy hayır jilet filan kullanmıyorum göbeğimin alt kısmı pütürleşme var elim dedikçe agrıyor
esmaugurrr Sultan255 pütürleşme ne oluyor tam olarak benimde hafif morluklar var ama doktora sordum normal dedi