Elfblm benım gebeliğin en başından beri vardı göbek deliğimin sağdan bi iki parmak yukarısında elektrik çarpması gibi yanma oluyordu hafifte ağrıyordu sadece o nokta hatta post açmıştım kaç Dr a sordum belirgin bi cevabı yok bebek büyüdüğü içindir büyük ihtimal ikinci trimestere geçtikten sonra geçti bu bahsettiğim