Asug1 benim de eylül sonu ekim başı doğacak 2-3 tane ayaklı uzun zıbın pijama gibi giydirmek için, 6-7 tane de uzun ayakları açık zıbın aldım, alt üst takımları var birkaç tane hastane çıkışı falan da var bunlar yeterli diye düşünüyorum yenidoğan da aldım, 0-3 ay olanlar da var bilmeden 1-2 ay falan da karışık almışım ilk başlarda artık hesaplayıp ona göre alıyorum bir de eksik gelirse gözünüze online alışverişle ertesi gün geliyor doğum sonrası da devam edecek sonuçta alışverişlerimiz