Dryatpzglu ben kesiden dikişten çok korkardim ama o anda uyusturuyolar bide doğumdan önce kuzenim yok benim 40 dikisim var bilmem ne diye gözümü de korkuttu 😑 ama saçma yani 😶 dikerken hissetmedim bile o an çocuğumu versinler bana modundaydim 😁 tuvaletimi yaparken acır mi diye korktum ama dikatli yapiyosun zaten yakmadı bile oturup kalkarken az hissediyorum ağrı kesici de veriyolar.. büyük tuvaletime bile çıktım kabizim bide 2 gündür hayvan gibi kuru yedim çünkü ona rağmen iyiydi korkulacak hiçbişey yokmuş ☺☺☺