Serom Sirtimizi kanepeye dayayarak yatmak olmaz mi duz mu yatmamiz lazim hep bazen oturuyorum da bu durumda olan var midir
Serom -Yasar-123 bende de hafif hafif oluyordu dun banyoda cok oldu korktum cikar cikmaz yattim yani hemen gecti