Kızlar 36+1 günlük hamileyim bugün şiddetli bir şekilde sol kasığıma sancı girdi adet sancısı yani sonra parktaydim eve geldim geçmedi banyo felan yaptım sonra geçti sonra yemek yedim yine hafif vurmaya başladı acaba enfeksiyon mi yoksa doğum sancısı mi ama Nisan felan da gelmedi halbuki 2. Gebelik ama unuttum ilkini korku bastırdı