SARAMAZE19 19 haftaligim ve bgun ogrendim ama hala erkek die hissediorum böyle düşünen varmi Erkek annelerin yaşadığı şeyleri yasiorum Ne biliyim bebek kesesi fasulye gbi Tatlı asermeleri Ayak üşümesi Top gbi göbek olması Yani erkek belirtilerinde ne okuduysam var bende 😂😂 hala tuhaf gelio
Duyguyy SARAMAZE19 bende yeni ogrendim tatli aseriyorum ama benimkide kiz mis ama ben ilk ogrendigim gunden beri erkek hissediodum anneler hisseder derler onun icin ayrintiliyi bekliyorum ☺️☺️
seyma281015 SARAMAZE19 demekki her şey yalan. Doktor dediyse kızdır işte. Sağlıkla gelsin inşallah. Sizin hisleriniz ters çıkıyor demekki. Bende ilk gebeliğimde erkek görüyordum rüyamda kızım oldu. Şimdi yine erkek gibi hissediyorum ama büyük ihtimal yine bir prensesim olacak 😊😊
Chan SARAMAZE19 Allah sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin 😊 Bu işlerde belirli bir kriter maalesef yok, söylenenlerin çoğu da kişiden kişiye değişen şeyler. 8 aylık hamileyim ve karnım top gibi. Ama kızım olacak mesela 🤷🏼♀️😅
SARAMAZE19 Duyguyy evet o yüzden hala erkek hissediorum 1 hafta sonra ayrıntılı olucak bakalim orda ne çıkacak 😂😂
SARAMAZE19 seyma281015 ilkinde bana kim. Baktiysa kizin olucak dedi 😂😂kiz oldu bunda da oğlan demişlerdi blki de o yuzden oma hazırlamışımdır kendimi
Tugbasss seyma281015 merhaba sizin hisseleriniz kuvvetli imiş öyle yazmıştınız bana bebeğime kız demiştiniz hatta beş dakika geç yazdım diye kız istemediğimi düşünüp laf bile söyleşiniz 😂 oğluşum oluyor pek hislerinize güvenmeyin derim 😃
SARAMAZE19 Chan ilk kızımda ne gerekiosa omü yaşadım ekşi yedim karnım çok büyüktü ne yasamnsi gereken varsa yaşadım kiz geç gelir dedi 42 hafta da dogurdum
Deletedmom232 SARAMAZE19 o dediklerinin hepsi batıl inanç ablamda da kız belirtilwri vardı oğlu oldu😀Cinsiyet bu haftadan sonra değişmez erkek dendiyse erkektir ☺️
seyma281015 SARAMAZE19 bana da herkes erkek bu diyor ama hiçbirine inanmıyorum tabiki. Bir kızım olduğu için insanlar psikolojikmen erkek olsun diye ümit ediyorlar o kadar.
Chan SARAMAZE19 Benim hamileliğim biraz ezber bozan cinsinden oldu o zaman. Benzer durumu yaşayan bir çok insanla da karşılaştım burda 😊
Kelebek123 seyma281015 sizin yorumları okudukça bebişinizin cinsiyetini ben de burda merak içinde beklemekteyim. Öğrenir öğrenmez mutlaka yazın. 😊😊😊😊
hunilimom SARAMAZE19 17.haftadayım kesen fasulye gibi acayip tatlı yedim karnım top gibi 😃😃 ama kız banada hep erkek dediler ama içimden he o kız geçiyordu 😃😃