Kızlar bugün doktorum idrar istedi verdim idrarda protein++ görmüşler bakteri lokosıt de görülmüş doktorum yarın kardiyolojiye gel holter taksınlar takip edelim dedi bide enfeksiyon suphesı ıle gynpmax fitil verdi ben cok tedirginim daha 25+4 üm tansiyon problemim de yok neden böylr oldu varmi korkacagım bisey napayım