Nur-46 38+1 benim de aynı şekilde her yazdığınız , bende ilk defa bu gün mide bulantısı yaşıyorum şuandada hemde . Sancıların belirtisiymiş bu da olabiliyormuş sanırım internetde öyle yazıyor . Nu gün kontrolüm vardı 1 cm açıklık varmış gayet iyi dedi doktor 40 A kadar bekler gibiyiz 40 da yatış yaparız gibi duruyor dedi 🤷🏼♀️