Ben gece uyandırdığımı hiç hatırlamıyorum canım yaa , kendi acıkınca uyanıyordu. Ama gündüz iki saate bir emzirirdim uyanmazsa uyandırırdım. İlerleyende aylarda uyandırmaya bile gerek kalmadı kendi uyanıp hemen emerdi 😇2 aylık olmuş artık alarm kurma istersen
Gece altını değişme, süt içme , tekrar uyuma hep böyle ilerledi😇