Annesii66 Bu hastanede tanıdığı yada kendisi sezaryen doğum yapan var mı bide ben kızımı 2021 temmuzda doğurdum sezaryen doğum ile şuanki doğumum da aralık ocak gibi yine sezaryen mı olacak ???
Annesii66 Annesii66 ilk doğumum Alikahya da olmuştu karıma gidip gelip bastırdılar doğumdan sonra bu hastanede aynı mı yapıyor acaba 😒
Bluexxx41 Ali kahya ile arasında uçurum fark var zaten gününüz önceden verirler konforu vs çok iyi ben normal doğum yapmıştım memnun kaldım şimdi yine aynı hastanede normali yapicam inşallah gönlünüzü ferah tutuj
Annesii66 Bluexxx41 teşekkür ederim canım hangi doktora gidiyorsun ben bu gün ilk kez Ayşegül Özlem Orbay’a gittim memunun kaldım 🥰
Bluexxx41 Cogu doktor cok iyi ben sumeyye ye gidiyordum ama simdi son vakitler her doktora girdim neredeyse Nazan karadeniz vs de çok iyi Annesii66