caglakaraa Arkadaşlar özel sektörde çalışıyorum 37. haftama kadar çalışacağım kısmetse ama şey merak ediyorum doğum sonrası maaş nasıl oluyo sgk aylık mı ödeme yapıyor yoksa toplu mu nasıl haklarımız oluyo bilgisi olan var mı
Ananim caglakaraa işyerinize bağlı bir durum. Sigortaya aylık olarak bildirirlerse aylık yatıyor. Bildirmezlerse rapor bitince yatıyor.