Arhez20 Hsg çekildim çok şükür bir sıkıntı çıkmadı tüplerim de doktor normal rutine bırakalım 3-4 ay dedi hsg çekildikten sonra gebe kalan var mı kızlar ?
Deletedmom_247 Arhez20 bende bekliyorum halen martın ilk haftası çekilmiştim. Halen olumlu bir sonuç alamadım :( 3 ay oldu