Mucize0 Kizlar 7 haftalik hamileyim masa başı çalışıyorum sürekli oturduğum için sanırım çıkış saatine yakın belim ağrımaya başlıyor sorun varmidir sizce
Nursah2 Mucize0 bence yoktur. Bende ikiz olmasına rağmen 25 haftaya kadar çalışmıştım masa başında. Sürekli oturmaktan bel ağrısı oluyordu o nedenle molalarda bir yerimden kalkıyordum ama sonuna kadar sorun yaşamadım
Eres26 Mucize0 neden bu kadar uzun? Gebeler 7.5 saatten fazla çalıştırılamaz masa başı bile olsa Bizim rutinimiz sabah 8 akşam 17.45 di Gebeliğimi bildirdikten sonra 16.00 da çıkıp gidiyorum
Eres26 Mucize0 benim bel fitigim vardı zaten heryerim ağrıyor sen bana bakma 😅 Ama normal bence vücut yeni şeylere adapte olmaya çalışıyor kasik ağrılarım falan oluyordu benim de 19-5 im suan
Eres26 Mucize0 sandalyenize bel desteği alın Ben oturduğum yere de simit gibi birsey aldım ama onla rahat edemedim kaldırdım Ama bel yastığını deneyin