Crn yok tatlım ben öqlene doqru içiodum ki bütün qün tutsun die bide bana bir doktor 1 taneden fazla içme aqır bi ilaç demişti başka bir doktor 2 tane içebilirsin demişti ama ben tek 1 tane içmeyi tercih ediodum zaten artık oda işe yaramayınca 1 hafta hastanede serumla beslediler eve qeldikten sonra qne aynı oluodum 2 ay evime qiremedim annemde kaldım şükür buqüne qelmemiz kolay olmadı 😊