bebek_29 Kızlar benim telefonum iPhone 15 pro Max ben çok memnunum ama şuanda piyasada çok pahalı ve kızıma iphone 11 telefon almak istiyoruz kullanan varsa aranızda memnunmusunuz hiç bozulma felan oldu mu?
suragungor bebek_29 11 almak yerine 13 alsaniz daha kullanisli olur 11 guncelleme almamaya baslamistir diye dusunuyorum
Gks_01 bebek_29 iphone 11 en çok giden model bence . Kızınızın yaşına da bağlı ne alacağınız . 5 ten X e kadar her modeli kullandım sonrasında 13 e geçtim 11 in sürüm alan hali çok bi fark yok
Nutella- 3,5 sene iphone11 kullandım ve gayet memnundum bir sıkıntı yaşamadım, ancak yavaş yavaş o telefon da yeni güncellemeleri almamaya başlayacak, kardeşim 13 aldı çok memnun onu da düşünebilirsiniz
bebek_29 Nutella- Canım iphone 13 de pahalı iphone 11 uygun Arasında biz uygun olsun istiyoruz trendyoldan alıcaktık ama güvenemedik medimarkta bakıcaz artık 🌸
bebek_29 tatlibebegim_ Bizde canım kızıma karne ve doğum günü hediyesi almak istiyoruz bakalım kendi telefonu çok eskimiş camı kırık hat yok içinde donuyor vivo telefon hiç önermem kimseye sürekli bozuk ve donuyor önceki telefonum vivoydu değiştirdim realme 12 lite aldım oda hem döndü bozuldu bende iphone 15 pro Max aldım şuanda çok çok memnunum piyasada çok pahalı diye almak istemedik en uygun iPhone 11 onu alacağız
pimpirikliana tatlibebegim_ pil sağlığınız nasıl acaba 🤔 iki yıldır kullanıyorum bende şarjı dayanmaz oldu😒
bebek_29 History5 16 nın fiyatı uçmuş gidiyor canım😄 kızım 14 yaşında iPhone 11 daha ideal bence onun için
History5 bebek_29 Benim kast ettiğim en son cıkan 16e serisi ara model tanıtım fiyatı diye uygun 11 güncellemeleri sıkıntı olur o sebepten bu model yeterli gelir 16 kadar pahalı değil
pimpirikliana tatlibebegim_ %84 benimde ama 84 gibi değil hemen şarjım bitiyor😒13 lerde kronik sorunmuş galiba
daisy__ İPhone her serisini kullandım ama xs ve 11 çok başkaydı bazen xs geri geçme perileri geliyor 😅😅