Busranur_mnts benim normal adet tarihim 18 ben daha önceden yapmıştım cumartesi günü ben de Damla Damla kahverengi leke geldi ondan sonra cumartesi pazar hiç test yapmadım pazartesi günü dün doktora gidecektim doktordan önce yaptım böyle çıktı akşama kadar daha çok belirginleşmiş bugün test yapmadım adet olmam gerekiyor ama onu da olmadım yarın bilemeyeceğim artık sonumuz nolur